Той бе поставен от Agera RS на шосе в щата Невада през есента на 2017 г. Този път обаче ще бъде използван доработен суперхибрид Regera, съобщава сайтът The Supercar Blog.

Според информацията, инженерите на Koenigsegg работят върху нова система за управление на задвижващия агрегат, която ще позволи на Regera да подобри времето си за ускорение, а също така ще премахне ограничителя на скоростта, който сега е поставен на 410 км/ч. От компанията твърдят, че хибридът ще ускорява от 0 до 400 км/ч за 20 секунди, докато при Agera RS времето е 26,85 секунди.

Вижте как изглежда Regera >> >> >>

Задвижването на Regera става с хибриден агрегат, в който влизат 5,0-литров туин-турбо V8, три електромотора и уникалната трансмисия Koenigsegg Direct Drive (KDD), която представлява специална хидравлична муфа с изменяема степен на приплъзване и една главна предавка с постоянно предавателно число 2,73:1. Сумарната мощност на агрегата е 1500 к.с. и 2000 Нм, като ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 2,8 секунди.

През ноември миналата година Koenigsegg Arera RS, чиято мощност е 1360 к.с., подобри няколко рекорда да скорост. Купето вдигна 447 км/ч и стана най-бързият сериен автомобил, като освен това успя да подобри рекорда за ускорение от 0 до 400 км/ч и последвало пълно спиране.

Хиперколата направи това за 33,29 секунди, което е с 8,5 секунди по-бързо от постижението на предишния рекордьор Bugatti Chiron.