Компанията Rolls-Royce Motor Cars разширява клиентската си сервизна мрежа в Югоизточна Европа, като за целта компания „М Кар София“ получава статут на сервизен център от водещия производител на луксозни автомобили.

Тя ще извършва всички ремонтни и сервизни дейности на автомобилите от марката Rolls-Royce.

Инвестирахме в опитния ни екип и съоръжения, граничещи с прозведения на изкуството, за да успее „М Кар София“ не само да отговори на изискванията на клиентите на Rolls-Royce, но и да ги надвиши. Чувстваме се много горди, че преминахме през целия труден процес, доказвайки че можем да отговорим на условията на може би най-добрите, и сега имаме възможност да представяме най-луксозната марка”, коментира Иво Божинов, управител на „М Кар София“.

Според Питър Шопман, регионален директор на Rolls-Royce Motor Cars, излизането на пазара на новия Phantom и увеличаващият се интерес към Ghost, са довели до нарастването на броя на автомобили на марката в Югоизточна Европа.

В компанията очакват тази тенденция дори да се засили заради добрите продажби на първия SUV на британския производител Cullinan.

Вижте всичко за Rolls-Royce Cullinan >> >> >>

Клиентите от България, както и собствениците на автомобили, които посещават тази част от Европа, вече имат подходящ партньор, с който да се погрижат за сервизните нужди на автомобилите си. Нашата цел е да задоволим нуждите на най-претенциозните клиенти в автомобилния свят, където и да се намират”, коментира Шопман.

Най-близките "магазини" на Rolls-Royce Motor Cars, от които може да си закупите луксозното британско возило, стига да имате необходимите пари, са в Мюнхен и Истанбул.