Подобно на Великобритания, в Австралия важат строги стандарти за съдържанието на телевизионните реклами. Те не бива да показват безразсъдно шофиране и да изтъкват скоростните качества на колата, за да не насърчават подобно поведение на пътя, предава факти.бг.

Създателите на нов рекламен клип на Volkswagen Amarok са решили да използват налаганите ограничения с комичен ефект. Видеото показва немския пикап във всевъзможни геройски ситуации, но най-зрелищните сцени са изрязани, за да не се нарушават правилата на медийната регулация.

По ирония на съдбата обаче рекламата, озаглавена "Прекалено мощен за телевизията", е била забранена от австралийската Служба за рекламни стандарти с аргументите, че "може да окуражи шофьорите да предприемат опасни изпреварвания" и "пренебрегва напълно законите за движение по пътищата".

От Volkswagen коментират, че рекламата разказва за "измислен режисьор, който има напълно нереалистична представа как трябва да изглежда най-впечатляващата автомобилна реклама в света".

От компанията смятат да преработят клипа така, че да покрива стандартите.