Компанията Kia обяви старт на нова рекламна кампания с двама главни герои в нея – първият електрически кросоувър на марката e-Niro и холивудската звезда Робърт де Ниро, двукратен носител на „Оскар” и на „Златен глобус”. Продажбите на електромобила стартират в края на годината.

Кампанията започва през ноември, като цета е да впечатли не само феновете на корейската марка, но и останалите потребители. Представяйки електромобила, знаменитият актьор наблегне на факта, че съвсем скоро на света ще има цели двама Ниро.

Самият кросоувър бе представен на автосалона в Париж. Моделът ще бъде достъпен в два варианта – с литиево-йонни акумулатори с повишен капацитет от 64 кВт/ч и с батерии с 39,2 кВт/ч. В първия случай пробегът с едно зареждане е 485 км постандартни пътища и до 615 км в градски условия. При втория вариант e-Niro ще изминава 312 км.

От компанията допълват, че ако се използва специална 100-киловатова станция за зареждане, батериите на електромобила на Kia ще могат да се напълнят до 80% за по-малко от час.