Колата е по-дълга със 76 мм, а междуосието е по-дълго с 41 мм, но въпреки това теглото спада с до 55 кг.

От марката са горди да се похвалят, че новата "тройка" ще има коефициент на челно съпротивление от едва 0.23, което превръща колата в една от най-аеродинамичните в света. С по-добър коефициент може да се похвали само новият Mercedes-Benz A-Clas - 0.22, предава Autoclub.

Вижте как изглежда новото BMW 3-та Серия >> >> >>


Постигането на този впечатляващ резултат за сравнително голям автомобил като 3-та Серия е коствало на компанията стотици часове в аеродинамичния тунел. Немалко измервания са били направени и директно на немската писта Нюрбургринг.

В кабината откриваме изцяло дигитално инсутрментно табло, което най-вероятно ще бъде опция за по-високите нива на оборудване. В центъра стои 12.3-инчов дисплей за навигационната система, който ще предава и 3-измерно изображение от паркинг камерите.

При старта на продажбите на модела догодина на европейския пазар достъпни ще са пет двигателя. При бензиновите предложения откриваме 320i и 330i (181 и 255 к.с.), докато дизелите са три - 318d, 320d и 330d, с мощност от съответно 150, 190 и 262 к.с. Засега единственият модел, който ще се предлага с двойно предаване, ще бъде 320d.