Това обаче ще се случи най-рано през 2020 година, когато ще дебютират новите батерии, които ще могат да се зареждат на станции с мощност 350 киловата.

Първият електрически модел на Audi с такава батерия ще е четиривратият GT модел e-tron GT. Естествено, тази възможност ще бъде споделена и с други модели на марките под шапката на VW Group – Porsche Taycan ще може да бъде зареждан за 15 минути до ниво, което ще му осигурява пробег от 400 км.

Наскоро представеният Audi e-tron може да бъде зареждан от 150-киловатова станция и за половин час батерията му да бъде заредена на 80 процента.

Тези зарядни станции са част от мрежата Ionity, която се изгражда в Европа от консорциума, в който участват BMW, Daimler, Volkswagen Group и Ford.

Към 2020 година се очаква в Европа да има около 400 зарядни станции с мощност 350 киловата.