Колата е пораснала спрямо своя предшественик на дължина с около 80 милиметра, което се е отразило положително на пространството в интериора, като вече опционално ще се продава и трети ред седалки. Въпреки по-големите си размери, коефициентът на въздушно съпротивление е най-нисък за класа - 0.29 срещу 0.32 за предшественика.

Вижте снимки на новия модел >> >> >>

Чисто нов е 3.0-литровият двигател на версията GLE 450, който работи с помощ от лека хибридна система, предава Autoclub.

Мощността тук е 362 к.с., като компактен електромотор добавя допълнителни 21 к.с. Тягата се изпраща до четирите колела посредством 9-степенен автоматик. Скоро ще бъдат анонсирани още бензинови, дизелови и хибридни моторизации за модела.

Новост е окачването, носещо името E-Active Body Control System. То регулира индивидуално всеки амортесьор според профила на пътя, като по този начин осигурява възможно най-комфортно пътуване. Системата може да се намеси и при офроуд, като повдигне предната или задната ос в зависимост от ситуацията.

Интериорът на новия GLE е напълно различен спрямо предшественика. Откриваме характерните за Mercedes два сляти дисплея, като чрез тях се контролира новата инфотейнмънт система на марката MBUX.

Публичният дебют на автомобила е насрочен за началото на октомври по време на изложението в Париж. Продажбите ще стартират в началото на 2019 г., а цените ще станат ясни скоро преди пазарния старт.