48 |
4
Защо Mercedes-Benz EQC няма багажник отпред?
Едно от безспорните предимства на електромобилите са компактните размери на електромоторите. Липсата на голям двигател с вътрешно горене отваря място за допълнителен багажник, предава факти.бг.
Първият масов електромобил на Mercedes-Benz обаче няма такъв, а от компанията дават изненадващо обяснение на това. EQC очевидно ще бъде лишен от преден багажник от съображения за... икономии.
Вижте как изглежда Mercedes-Benz EQC >> >> >>
Daimler смята да сглобява EQC на една и съща поточна линия заедно с C-Klasse, GLC и GLC Coupe в завода си в Бремен с минимални инвестиции. За производството на електромобила ще бъде използвано съществуващото оборудване.
EQC е проектиран така, че сглобяването му да може да се извършва на съществуващия конвейер. Предният задвижващ модул и задната ос пристигат в завода монтирани на подрами, които се закачат към шасито, а след това в пода на SUV-то се монтира акумулаторният блок.
С интегрирането на електрически модели към съществуващата си производствена инфраструктура Mercedes-Benz няма да може да се възползва от всичките им преимущества - например предния багажник.
За сметка на това обаче заводите могат лесно да се адаптират към сглобяване на автомобили с традиционно, хибридно и електрическо задвижване на едни и същи поточни линии.
Първият масов електромобил на Mercedes-Benz обаче няма такъв, а от компанията дават изненадващо обяснение на това. EQC очевидно ще бъде лишен от преден багажник от съображения за... икономии.
Вижте как изглежда Mercedes-Benz EQC >> >> >>
Daimler смята да сглобява EQC на една и съща поточна линия заедно с C-Klasse, GLC и GLC Coupe в завода си в Бремен с минимални инвестиции. За производството на електромобила ще бъде използвано съществуващото оборудване.
EQC е проектиран така, че сглобяването му да може да се извършва на съществуващия конвейер. Предният задвижващ модул и задната ос пристигат в завода монтирани на подрами, които се закачат към шасито, а след това в пода на SUV-то се монтира акумулаторният блок.
С интегрирането на електрически модели към съществуващата си производствена инфраструктура Mercedes-Benz няма да може да се възползва от всичките им преимущества - например предния багажник.
За сметка на това обаче заводите могат лесно да се адаптират към сглобяване на автомобили с традиционно, хибридно и електрическо задвижване на едни и същи поточни линии.