По думите на Кристиан фон Кьонигсег заявеното време за ускорение от 0 до 97 км/ч на електромобила на Илон Мъск за 1.9 секунди нямало как да не го тревожи, но инженерите му вече знаели как да го подобрят, предава факти.бг.

Шведите смятали да използват "специална компоновка" с трансмисията Koenigsegg Direct Drive (KDD), хибридната силова установка на Regera и безклапановия двигател Freevalve. Според инженерите на компанията с цената на 5-процентно увеличение на разхода мощността на 5.0-литровия V8 с два турбокомпресора можела да бъде увеличена с 608 к.с. и да достигне 1 968 коня, а с помощта на електромотора щяла да надхвърли границата от 2 000.

Фон Кьонигсег смята, че това ще бъде достатъчно за ускорение от място до 400 км/ч за 14 секунди. За сравнение Koenigsegg Regera RS с 1 500 к.с. се нуждае от 20 секунди за достигането на тази скорост. През ноември шведският хиперавтомобил постави нов рекорд, ускорявайки до 447 км/ч на шосе в Невада.