Премиерата на модела се състоя в Шанхай, което не е случайно, тъй като именно Китай е най-големият пазар за този модел, предава Automedia.

Вижте как изглежда новия Macan >> >> >>

Основата промяна във външността на Macan след фейслифта са новите задни светлини, които са съединени помежду си със светеща лента – същите като при Cayenne и Panamera. Автомобилът е получил преработени брони и нови светодиодни фарове. Главната LED-оптика е достъпна още в базовия вариант, а като опция се предлага допълнително осветление.

В салона се е появила нова мултимедийна система са 11-инчов сензорен екран, който замества досегашния 7-инчов. Мултимедията има гласово управление и навигация. Дефлекторите на климатика вече са поставени под тъч-скрийна, след като досега се намираха встрани от него.

Като опция се предлага волан GT от Porsche 911, както и подгряване на предното стъкло и йонизатор за въздуха. При опционалния пакет Sport Chrono на волана е поставен превключвател за режимите на движение с бутон Sport Response. Освен това Macan е получил нов адаптивен круиз-контрол с режим за движение в задръствания.

Кросоувърът вече е с нови настройки на шасито и на 7-степенната роботизирана скоростна кутия PDK. За промени при двигателите не се съобщава, но медиите в Германия разкриват, че базовият вариант на Macan е с намалена мощност в сравнение с досегашния модел.

Под капака на кросоувъра в най-ниското ниво отново е 2,0-литров бензинов турбомотор, който развива 245 к.с. За сравнение, досега мощността на този двигател беше 252 к.с., като промяната е направена заради новия стандарт да измерване на разхода и на вредните емисии – WLTP, който влиза в сила от 1 септември

Версията Macan S отново е оборудвана с 3,0-литров турбодвигател V6, чиято мощност обаче е увеличена от 340 на 354 к.с. Топ-вариантът – Macan Turbo, на свой ред ще се предлага с нов мотор. Това е 2,9-литровият битурбо V6, развиващ 440 к.с. Той се поставя на Cayenne и Panamera, като сменя досегашния 3,0-литров V6. Версията Macan GTS ще бъде представена по-късно.

По неофициални данни, по-малкият SUV на Porsche ще може да се купи и с турбодизел, като разработката на този агрегат вече е завършена. Неговата мощност ще бъде около 300 к.с. Дизеловият Macan ще дебютира в края на годината, като същият мотор ще се предлага и за „баткото” Cayenne.

Първия обновеният кросоувър ще получат китайците – още през август. Това е логично, тъй като местният пазар е най-големият за модел – от общо 350 000 продадени Macan до момента около 1/3 се падат именно на Китай.