47 |
6
BMW най-накрая възроди 8-Series
След месеци на шпионски снимки, изтекли детайли и спекулации, BMW най-накрая представи серийната версия на възродения си спортен автомобил 8-Series.
Логично, моделът за конвейера разполага с малко по-опростен дизайн спрямо концепта, но въпреки това основните характеристики на визията са запазени.
Вижте как изглежда BMW 8-Series >> >> >>
Предната част е особено агресивна, радиаторната решетка с по-големи отвори, а отзад е следвана стилистиката на автомобили като актуалните 7-Series и 5-Series, предава Autoclub.
Добра новина е, че интериорът е доста по-различен от всичко останало, което познаваме от компанията. Централната конзола е широка и екранът за навигационната система не е позициониран като таблет над таблото, а е почти напълно вграден.
Зоната около скоростния лост също е оформена по нов начин, като там откриваме и бутоните за промяна на режимите на движение и други фукнции на автомобила. Нов е и 10.3-инчовия дисплей пред погледа на шофьора.
Засега се предвиждат само две моторизации, като върховата на този етап ще бъде M850i xDrive. Тя разполага със сериозно преработен 4.4-литров V8 битурбо мотор, чиято максимална мощност е 523 к.с., достатъчни за ускорение от място до 100 км/ч за само 3.7 секунди.
В Европа ще се предлага и дизелов модел - 840d xDrive, който има 3.0-литров мотор. Мощността е 315 к.с., които осигуряват ускорение до 100 км/ч за 4.9 секунди.
Продажбите на модела на Стария континент започват от ноември този месец.
Вижте как изглежда BMW 8-Series >> >> >>
Предната част е особено агресивна, радиаторната решетка с по-големи отвори, а отзад е следвана стилистиката на автомобили като актуалните 7-Series и 5-Series, предава Autoclub.
Добра новина е, че интериорът е доста по-различен от всичко останало, което познаваме от компанията. Централната конзола е широка и екранът за навигационната система не е позициониран като таблет над таблото, а е почти напълно вграден.
Зоната около скоростния лост също е оформена по нов начин, като там откриваме и бутоните за промяна на режимите на движение и други фукнции на автомобила. Нов е и 10.3-инчовия дисплей пред погледа на шофьора.
Засега се предвиждат само две моторизации, като върховата на този етап ще бъде M850i xDrive. Тя разполага със сериозно преработен 4.4-литров V8 битурбо мотор, чиято максимална мощност е 523 к.с., достатъчни за ускорение от място до 100 км/ч за само 3.7 секунди.
В Европа ще се предлага и дизелов модел - 840d xDrive, който има 3.0-литров мотор. Мощността е 315 к.с., които осигуряват ускорение до 100 км/ч за 4.9 секунди.
Продажбите на модела на Стария континент започват от ноември този месец.