Daimler официално защити дизела
Daimler разкри, че има три причини дизелът да се подкрепя.
Решението на Висшия административен съд в Германия, че отделните градове и общини могат да забраняват достъпа на дизелови автомобили, предизвика истинска буря в автомобилната индустрия. Но големите компании предпочетоха да запазят мълчание, поне докато анализират ситуацията.
С оглед на това, че в бъдеще дизеловите двигатели най-вероятно ще бъдат забранени в по-голямата част от Европа, далечните перспективи за тези технологии не са особено радостни, но в по-краткосрочен план нещата не са толкова трагични.
Тази седмица гигантът Daimler публикува официалната си защита на дизеловите двигатели, като тезата е, че усилията дизелите да станат по-чисти и екологични е по-логична от това те бъдат напълно забранени.
Причините за това са основно три.
Първата е, че дизелите са по-икономични от бензиновите двигатели и отделят по-малко въглероден двуокис.
Второ, нивата на азотните окиси могат да намалени с използването на нови технологии, които ще направят дизелите по-чисти.
И трето, колите, отговарящи на стандарта Euro 6 стават все повече.
Според Daimler, една тотална забрана на дизелите ще има негативни последици в екологично и икономическо отношение.
Ще бъде много интересно каква позиция ще заемат другите автомобилни производители, както и каква ще е политиката на германското правителство относно развитието на дизеловите технологии.
С оглед на това, че в бъдеще дизеловите двигатели най-вероятно ще бъдат забранени в по-голямата част от Европа, далечните перспективи за тези технологии не са особено радостни, но в по-краткосрочен план нещата не са толкова трагични.
Тази седмица гигантът Daimler публикува официалната си защита на дизеловите двигатели, като тезата е, че усилията дизелите да станат по-чисти и екологични е по-логична от това те бъдат напълно забранени.
Причините за това са основно три.
Първата е, че дизелите са по-икономични от бензиновите двигатели и отделят по-малко въглероден двуокис.
Второ, нивата на азотните окиси могат да намалени с използването на нови технологии, които ще направят дизелите по-чисти.
И трето, колите, отговарящи на стандарта Euro 6 стават все повече.
Според Daimler, една тотална забрана на дизелите ще има негативни последици в екологично и икономическо отношение.
Ще бъде много интересно каква позиция ще заемат другите автомобилни производители, както и каква ще е политиката на германското правителство относно развитието на дизеловите технологии.