Mercedes-AMG официално показа новия си модел, наречен GT 4-Door Coupe.
Автомобилът, който дебютира на салона в Женева, ще се бори за купувачи с Porsche Panamera. Продажбите започват през лятото, но още не е уточнено на кои пазари.

Моторната гама се състои от два бензинови двигатели V8, както и от хибридна система. Последната съчетава турбомотор V6 с мощност 435 к.с. и 520 Нм максимален въртящ момент, 9-степенна автоматична скоростна кутия и елетрически двигател, осигуряващ 22 к.с. и 250 Нм, предава Automedia.bg.

Вижте снимки >> >> >>



Двата двигателя V8 са снабдени с туин-скрол турбини и система за изключване на част от цилиндрите при неголямо натоварване, т.е. когато не е нужна цялата мощност. Максималната им мощност е 585 (800 Нм) и 639 (900 Нм) к.с. И двата са съчетани с 9-степенна автоматична трансмисия. По-мощната версия ускорява от място до 100 км/ч за 3,2 сек., а максималната й скорост е 315 км/ч. При другата показателите са съответно 3,4 сек и 310 км/ч.

Всички версии на Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe са оборудвани със системата за задвижване на четирите колела 4Matic+, която дебютира при последното поколение на седана Mercedes-AMG E 63. При нея за предаване на тягата към предните колела отговаря многодискова муфа с електронно управление. Това, както и системата за стабилизаци обаче, може принудително да бъде изключено в дрифт режим.

Хибридната модификация е снабдена с пружинно окачване с активни амортисьори. Окачването при другите две версии е въздушно. Новият модел на Mercedes-AMG има също така кухи стабилизатори за напречна устойчивост.

Вариантите с двигател V8 се предлагат стандартно и с пълноуправляемо шаси. При скорост до 100 км/ч задните колела завиват в противоположната на предните посока, което намалява радиуса на завоя. Ако автомобилът се движи с повече от 100 км/ч, колелата на задната ос завиват в същата посока като предните. За хибридния вариант тази система се предлага като опция. При най-мощната модификация с 639 к.с. стандартно има и блокировка на задния диференциал с електронно управление. За другите две версии той се предлага срещу доплащане.

Каросерията на Mercedes-AMG GT е изградена от армирана с въглеродни нишки пластмаса. За модела е достъпен и аеродинамичен пакет, който включва, например заден спойлер с ръчно регулиране. Автомобилният производител отбелязва, че този елемент позволява да се увеличи силата на притискане върху задната ос, но по никакъв начин не влияе върху челното съпротивление.

Автомобилът е снабден и с активни аеродинамични елементи. Като ламелите в радиаторната решетка, което променят позицията си с помощта на електромотори. Това се прави с цел оптимизиране на въздушния поток или подаване на допълнителен въздух за охлаждане на двигателя.

Списъкът с оборудване за Mercedes-AMG GT включва също така карбонови спирачки, цифрово арматурно табло, система за промяна режимите на работа на управляващата електроника и записващата телеметрия, нов волан със сензорни панели и вградени екрани, както и система за частично автономно управление.

Моделът може да бъде поръчан както с пет, така и с четири места (отзад се поставят две отделни седалки). Обемът на багажника е 395 литра, още 60 има под фалшивия под. При сгънати задни седалки пространството се увеличава до 1324 л. Вратата на багажника е снабдена с електрическо задвижване. То може да бъде активирано чрез прокарване на крак близо до сензора, монтиран под бронята.
stat
Стани фен във Facebook

Коментари



Още новини за Mercedes-Benz


Нови автомобили