Голямата новина е оптимизираният 1.0-литров, 3-цилиндров двигател, който сега работи при по-висока степен на сгъстяване и използва нова горивна система. Моторът сега развива мощност от 72 к.с., а пиковият въртящ момент възлиза на 93 Нм. Японците обещават намалени нива на шум и вибрации, благодарение на нов балансиращ вал, предава autoclub.bg.

Все пак, въпреки подобренията, Aygo си остава далеч от по-големите автомобили по отношение на ускорението. От 0 до 100 км/ч се развиват за 13.8 секунди, а максималната скорост на движение е 160 км/ч. Далеч по-важен е разходът на гориво, който възлиза на 3.9 литра на 100 километра в смесен цикъл.

Подобрения има и по предната част, като Toyota дава на X-образната броня някои модификации, за да я направи по-внушителна и въздействаща. Нови цветови схеми и дизайни на летите джанти допълват визуалните изменения.