От местното представителство на баварската компания решили да провокират конкуренцията с надписа "Никога не е късно да размислиш" на фона на характерните за марката двойни фарове, предава факти.бг.

Отговорът на Volkswagen обаче не се забавил. Само ден по-късно на оградата на представителството се появил транспарант с надпис "Не се сменя марка, която побеждава", над който четирите кръга на Audi са комбинирани с популярния интернет акроним за гласовит смях LOL (Laugh Out Loud).

BMW и Audi отдавна имат рекламна закачка. През 2006-а баварците "поздравиха" земляците си от Инголщад за титлата "Автомобил на годината в ЮАР".

От Audi веднага върнаха топката, приветствайки съперниците си със спечелването на конкурса "Световна кола на годината" и подпис "От шесткратния победител в 24-те часа на Льо Ман".