Въпреки това днес Bugatti Chiron се знае от почти всеки човек, а съществуването на Lotec Sirius е неизвестно дори и за хора, интересуващи се от автомобили.

Една от причинете за това е, че Lotec е малка, почти гаражна фирма. Тя показва своята концепция Sirius през 2000 година и определено успява да възбуди интерес към себе си.

Вижте как изглежда Lotec Sirius >> >> >>


Дизайнът на автомобила е аеродинамичен и леко консервативен, което в съчетание със сивия металичен цвят и отварящите се нагоре врати го превръщат в достоен представител на немския автомобилен стил.

Двигателят е на Mercedes и по-специално 6.0-литров V12, на който от Lotec монтират две турбини, за да постигнат мощност от 885 к.с. и 1320 Нм въртящ момент. Със своята максимална скорост от 400 км/ч, колата била по-бърза от тогавашния си основен конкурент McLaren F1, а ускорението от 0 до 100 кч/ч ставало за 3.8 секунди.

Тук обаче започнали трудностите. Основателят на Lotec Курт Латершмид бил човек с мечти, на без достатъчно средства за тяхната реализация. Макар през 2001 г. да имало завършен прототип, проектът бил в застой. През 2008 година прототипът бил обновен, цената му станала 680 000 евро, като производството трябвало да стартира през 2009 г.

Латершмид планирал да сглобява една кола за една година - тъй като целият процес бил ръчен, а екипът му малък. На сайтът на компанията все още има възможността за поръчка, но до сега не е известно да има направени такива.

Така Lotec Sirius си остава уникат, създаден от ентусиаст и може би един от най-чистокръвните немски суперавтомобили.