Купувачът е трябвало да получи автомобила си в чужбина, тъй като по закон всички нови модели в страната трябва да са оборудвани със система за комуникация в екстрени ситуации ЭРА-ГЛОНАСС, предава факти.бг.

Квотата на Bugatti за руския пазар е един Chiron годишно. Производителят обаче не може просто да включи нужния модул към бордовата електроника. Всяка нова кола трябва да е преминала успешно специална програма за сертифициране, която включва два краш теста. При цена от €3.5 млн. за автомобил французите са решили, че процедурата е неоправдана от икономическа гледна точка.

Въпреки заплетената ситуация руският дилър на Bugatti вече е приел поръчки за 2018 и 2019 г. Сега собствениците са изправени пред проблема как да снабдят хиперколите си с руската навигационна система. В противен случай ще могат да се перчат с тях само в чужбина.