Интериорът на един открит автомобил е по-важен от този на купе, тъй като често попада в полезрението едновременно с външните части на колата.

Това е само причината Vilner да изработи специален въглероден композит, през който сякаш се просмуква цветът на външните повърхности. Червеното обаче не е натрапчиво, а заглушено до мекото и бледо вишнево лилаво, за да не дразни водача и пътника.

Карбонът тук е преплетен с кевлар, а приложението засяга част от детайлите на кокпита. Апликациите на централната конзола, волана, дръжките на вратите, лостчетата и тяхната периферия,елементите служещи за водачи на коланите, са формовани от карбон.

Вижте как изглежда стилната Alfa Romeo Spider >> >> >>


Предпазните ленти също са във вишнево лилаво-червено, както и по-голямата част от седалките, които обаче са индивидуализирани.

Седлата са различни, както и двете части на кокпита, оформящи две различни естетически зони. Ефектът е почти огледален - елементи, които при дясната позиция са решени във вишнева кожа, вляво са изработени от черен благороден материал. Тази тема е продължена и от облицовките на вратите на Brera Fibra de Crbono Rosso.

Вниманието ни заслужават тапицериите на седалките - Vilner избира така наречената 3D мрежа, за централните секции. Интересната материя подчертава спортното излъчване на седлата, като едновременно с това порестата структура осигурява добра вентилация през топлите дни на годината.

Екстериора на колата е в специалния цвят Vilner Milano Rosso, който ателието разработи за персонализацията на модела MiTo. Комбиниран е с черен лак. Така излъчването на Brera Fibra dе Carbono Rosso става още по-индивидуално.

Черната връзка между стоповете придава спортна визия с лек агресивен подтекст докато черните рингове на фаровете отпред правят по-откровена визия. Боята на нишите на осветителните тела също са в Milano Rosso, въпреки че елементите излизат от завода в черно. Катраненените джанти, дръжките на вратите и мигачите са завършека на изящния вид на Spider (Type 939).