Новата разновидност ще застане между епичния GTS и Competition Package, но няма да се предлага и за седана M3, съобщава Факти.

Вижте как изглежда BMW M4 CS >> >> >>


Мощността вече е 460 конски сили, а и нютонметрите са с цели 50 повече, като ускорението от 0 до 100 вече става за само 3.9 секунди, а максималната скорост е с леко повишен ограничител - до 280 км/ч.

Машината се отличава с още редица детайли като карбоновия преден капак, двойните LED светлини, новият сплитер в предната броня, дифузьора от GTS и задните OLED светлини. Автоматичната скоростна кутия е с по-дълга седма предавка за по-спокойно движение по магистралите, което рефлектира и върху разхода, който достига 8.4 при много "галене", а това е трудно в подобна машина.

За модела ще бъдат стандартни M диференциала, динамичния режим на контрола на стабилността и адаптивното М окачване. Някой детайли по окачването, като главините вече са от кован алуминий и отново са взаимствани от GTS. Джантите са изцяло нови, но също са с различна големина - 19 на 9J отред и 20 на 10j отзад, като стандартно са обути в полусликове Michelin Pilot Sport Cup 2.

Всичките промени са довели до време от 7:38 на Нюрбургринг или със секунда по-бавно от това на M4 GTS. В тези 38 секунди влизат и Nissan GT-R от 2009-та, Ferrari 458 Italia, Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera и дори Lexus LF-A. Съвсем скоро очакваме и M2 да получи това означение, като най-вероятно в него ще бъде напъхан и двигателя на M4, който обаче ще бъде подобрен.