Инженерът участва и в разработката на други популярни "лади" като 2110, 2115, Ока и Kalina, съобщават от Волжкия автомобилен завод, цитирани от Факти.

Вижте как изглеждат "ладите" на Прусов >> >> >>


Прусов постъпва във ВАЗ през 1970 г. веднага след като завършва Запорожкия машиностроителен институт. Едва 2 години по-късно е назначен за главен конструктор по проекта ВАЗ-2121 Нива.

Независимо от успехите си Пьотр Михайлович има доста трезва преценка за творенията си. В биографията си инженерът отбелязва по адрес на Нива, че "автомобилът не е като коняка и не става по-добър с годините".

През 1998 г. Прусов става главен конструктор на АвтоВАЗ.

През 2003-а се пенсионира, но остава водещ инженер-конструктор на отдела по хомологация, а в последните месеци от живота си е съветник на вицепрезидента по въпросите на персонала и социалната политика.