Задава се Panamera-та на Mercedes (снимки)
Германските специалисти от Mercedes-AMG ще представят след броени дни в Женева една интересна концепция на спортно купе с 4 врати.
Новият прототип GT4 е подготвен в чест на 50-годишният юбилей на AMG и на практика показва бъдещия сериен модел. Конструкцията на автомобила е много сходна с тази на Porsche Panamera, а серийната версия има за цел да се изправи именно срещу луксозния лифтбек на Porsche, пише Факти.
За основа на GT4 ще бъде използвана модулната платформа MRA, на която се правят, както автомобили със задно предаване, така и такива с 4х4 задвижване. В структурата на автомобила ще бъдат използвани много алуминиеви сплави, както и високоякостна стомана. Очакванията са, че този автомобил ще дебютира с обновената версия на четирилитровия осмак на AMG с две турбини от типа Twin Scroll.
Турбокомпресорите са разположени между двата блока на V-образния двигател. Моторът ще е наличен в две версии, като в по-мощната си ще разполага с 600 конски сили. Очаква се на по-късен етап да се появи и още по-наточена модификация, която ще се оборудва с турбиниран шестцилиндров двигател. Автомобилът ще получи още новата технология ISG с интегрират стартер-генератор и 48-волтова система.
В нейния състав влиза още малък електромотор с мощност 20 конски сили, монтиран в скоростната кутия, целта на който е за кратко време и много бързо да повиши мощността при рязко ускорение. Въртящият момент ще се предава и на четирите колела през система, заимствана от E 63. Интересното при нея е, че принудително може да прехвърля до 100% от момента на задната ос.
Вижте снимки >> >> >>
За основа на GT4 ще бъде използвана модулната платформа MRA, на която се правят, както автомобили със задно предаване, така и такива с 4х4 задвижване. В структурата на автомобила ще бъдат използвани много алуминиеви сплави, както и високоякостна стомана. Очакванията са, че този автомобил ще дебютира с обновената версия на четирилитровия осмак на AMG с две турбини от типа Twin Scroll.
Турбокомпресорите са разположени между двата блока на V-образния двигател. Моторът ще е наличен в две версии, като в по-мощната си ще разполага с 600 конски сили. Очаква се на по-късен етап да се появи и още по-наточена модификация, която ще се оборудва с турбиниран шестцилиндров двигател. Автомобилът ще получи още новата технология ISG с интегрират стартер-генератор и 48-волтова система.
В нейния състав влиза още малък електромотор с мощност 20 конски сили, монтиран в скоростната кутия, целта на който е за кратко време и много бързо да повиши мощността при рязко ускорение. Въртящият момент ще се предава и на четирите колела през система, заимствана от E 63. Интересното при нея е, че принудително може да прехвърля до 100% от момента на задната ос.