Двата модела са се изправили един срещу друг на северната дъга на Нюрбургринг, а британците се почувствали унижени, въпреки че на хартия, тяхната кола е много по-добра.

Вижте как изглежда Aston Martin V8 Vantage GT8 >> >> >>


Състезателният вариант на купето Aston Martin V8 Vantage, който е обозначен с индекс GT8 се появи на бял свят през април, миналата година и веднага привлече вниманието на специалистите. Тази кола е по-лека от "цивилната" с цели 100 килограма, разполага с карбонов таван, с титаниева ауспухна система, с облекчен интериор, с пренастроено окачване и с още куп други скъпи технологии, пише Факти.

Двигателят е атмосферен V8, а мощността му е 446 конски сили. На книга Aston Martin V8 Vantage ускорява от 0 до 100 км/ч за по-малко от 5 секунди, а максималната му скорост е 305 км/ч. Моделът е ексклузивен, много скъп и от него ще бъдат направени само 150 екземпляра.

Вижте как изглежда VW
GTI Clubsport S >> >> >>

Пистовата версия на Volkswagen Golf, която е известна с индекса GTI Clubsport S, пък разполага с двулитров 4-цилиндров двигател, снабден с турбокомпресор, благодарение на който от него са изцедени 310 конски сили. Максималният въртящ момент се предава на предните колела през шестстепенна механична скоростна кутия. По заводски данни ускорението до 100 км/ч става за 5.8 секунди, а от модификацията ще бъдат произведени 400 екземпляра. Това е най-бързият автомобил с предно предаване, но на хартия той определено не може да мери сили със суперколи от сорта на Aston Martin.

Или пък може?

Оказва се, че състезателният вариант на Aston Martin V8 Vantage - GT8 преминава северната дъга на Нюрбургринг за 7.50 минути. Постижението е по-добро от това на базовия модел с цели 12 секунди, но се оказва, че е по-слабо с 3 секунди от постижението на Volkswagen Golf GTI Clubsport S.

Вижте как се представя VW Golf GTI Clubsport S на "Зеления ад" >> >> >>