Какви са продажбите на BMW в България
От началото на годината до сега BMW са продали 541 автомобила в България. Вижте кои са предпочитаните модели.
Българите изключително много залагат на всъдеходите на баварската марка - над 50% от продадените нови автомобили са от X семейството на BMW.
Най-продаваният модел е BMW X5 - 16% от всички реализирани бройки.
Вижте как изглежда BMW X5 >> >> >>
На второ място е BMW X1, а на трето BMW X6, като и двата модела имат сходни резултати - около13% от всички продажби.
Друга любопитна информация е, че 90% от всички продадени нови автомобили са оборудвани със системата за задвижване на всички колела xDrive.
Освен това 90% от всички реализирани бройки се задвижват от дизелов агрегат.
Все по-голямо значение на българския автомобилен пазар придобива развитието на финансови продукти и услуги. Около 65% от търговската реализация на BMW Group България е с лизингово финансиране.
Баварците заявяват, че планират да стартират продажбата и поддръжката на автомобили от иновативната i-гама, като повече новини по темата ще има преди края на годината.
BMW запазва лидерската си позиция в премиум сегмента в България, а пазарният дял на компанията остава стабилен. Въпреки това резултатите за тази година са с 1,6% по-слаби спрямо 2015 г.
В Световен мащаб обаче 2016 г. е най-успешната в историята за групата на BMW. От началото на годината до края на месец август са били продадени 1 508 659 автомобила от марките BMW, MINI и Rolls-Royce.
Най-продаваният модел е BMW X5 - 16% от всички реализирани бройки.
Вижте как изглежда BMW X5 >> >> >>
На второ място е BMW X1, а на трето BMW X6, като и двата модела имат сходни резултати - около13% от всички продажби.
Друга любопитна информация е, че 90% от всички продадени нови автомобили са оборудвани със системата за задвижване на всички колела xDrive.
Освен това 90% от всички реализирани бройки се задвижват от дизелов агрегат.
Все по-голямо значение на българския автомобилен пазар придобива развитието на финансови продукти и услуги. Около 65% от търговската реализация на BMW Group България е с лизингово финансиране.
Баварците заявяват, че планират да стартират продажбата и поддръжката на автомобили от иновативната i-гама, като повече новини по темата ще има преди края на годината.
BMW запазва лидерската си позиция в премиум сегмента в България, а пазарният дял на компанията остава стабилен. Въпреки това резултатите за тази година са с 1,6% по-слаби спрямо 2015 г.
В Световен мащаб обаче 2016 г. е най-успешната в историята за групата на BMW. От началото на годината до края на месец август са били продадени 1 508 659 автомобила от марките BMW, MINI и Rolls-Royce.