Vilner са променили инициалите в името на модела - вместо SRT, откриваме SAS и това не е случайно, защото собственикът на тунингованият автомобил е на служба в Special Air Service или SAS, специалното подразделение на британската армия.

Вижте снимки >> >> >>


От оригиналния интериор са останали части от облицовките на седалките, карбоновите апликации на таблото, както и някой пластмасов повърхности по него.

Всичко друго е минало през умовете и ръцете на екипа на Vilner, за да се получи един наистина специален салон, достоен да носи инициалите на британските специални сили.

Цветовата комбинация и цялостното оформление на кокпита носи дълбока символика.

Тавана и щората на стъкления люк са цялостно преработени, като използваните материали са висококачествен черен текстил с фина плетка и червена алкантара.

A-колоните също са „обляни“ в червена алкантара, както е и част от тапицерията на вратите. Централният тунел, традиционно съставен от твърда пластмаса, е покрит с комбинация от черна/червена алкантара, преливаща нагоре в долната част на таблото.

Vilner са положили сиви контрастни шевове там където трябва, коланите са подменени с червени ленти, а техните пластмасови машинки са облечени в алкантарени калъфчета.

Основите на седалките също са получили от благородната материя, място което също традиционно бива неглижирано дори от премиум производителите, както и място където пръстите попадат доста често, в търсене на регулиращите бутони.

"Освен за окото, алкантарата е много приятна и на пипане, нещо което не бива да се подценява", споделят българските тунери.

Промените засягат единствено интериора, а всъдеходът се задвижва от масив 6,4-литров V8 агрегат с мощност от 470 к.с. и 630 Нм въртящ момент.