Дизайнът е осъвременен, като ключовите елементи в интериора са острите фарове, шестоъгълната радиаторна решетка и интегрираният на покрива заден спойлер.


Вижте снимки >> >> >>



Корейците обявяват, че са направили автомобила с 22% по-здрав спрямо предходната генерация, като същевременно са намалили теглото му с 28 килограма.

Двигателната гама на модела изглежда по следният начин:

1.4-литров атмосферен бензинов мотор с мощност от 98 к.с. и 134 Нм въртящ момент
1.4-литров турбо бензинов агрегат с мощност от 138 к.с. и 242 Нм въртящ момент
1.0-литров 3-цилиндров турбо двигател с мощност от 118 к.с. и 170 Нм въртящ момент
1.6-литров дизелов турбо мотор с версии с мощност от 94 к.с., 109 к.с. и 134 к.с.


Интериорът е на ниво и може да бъде поръчан с кожен салон и панорамен покрив. Инфотейнмънт системата разполага с "плаващ" сензорен дисплей, като клиентът може да избере вариант с 5-инчов или с 8-инчов екран.

Новият Hyundai i30 ще дебютира на автошоуто в Париж, а продажбите ще стартират от началото на 2017 година.

Корейската марка планира да предложи и гореща N-версия, която трябва да се конкурира с VW Golf GTI.