VW Golf GTI Clubsport S е новият първенец на Нюрбургринг
Volkswagen Golf GTI Clubsport S е най-бързият хечбек с предно предаване на пистата Нюрбургринг.
VW Golf GTI Clubsport S е направил една обиколка на "Северната дъга" на Нюрбургринг за 7 минути и 49,21 секунди, изпреварвайки по този начин Honda Civic Type R, която бе предишния първенец на култовото трасе с постижението си от 7 минути и 50,63 секунди.
Вижте снимки >> >> >>
Най-бързият Golf разполага с агресивен бодикит и 19-цолови лети джанти в стил Pretoria, обути в гуми Michelin Sport Cup 2.
Горещият хеч има още затъмнени задни прозорци и би-ксенонови фарове, съчетани с дневни LED светлини.
Интериорът предлага тапициран с алкантара волан, две олекотени спортни седалки, специални колани, а скоростният лост е с топка за голф.
За да бъде намалено теглото на модела, той е загубил задния ред седалки, подлакътникът и част от своите тонколони.
Под капака откриваме подобрен 2.0-литров 4-цилиндров TSI двигател, който разполага с нова горивна помпа и оптимизирано ECU.
Изпускателната система също е подобрена.
Крайният резултат е, че VW Golf GTI Clubsport S разполага с мощност от 310 к.с. и 380 Нм въртящ момент.
Ускорението от 0 до 100 км/ч става за 5,8 секунди, а максималната скорост е електронно ограничена до 260 км/ч.
Golf GTI Clubsport S отбелязва 40-годишния юбилей на Golf GTI. Може би това е причината производството на модела да бъде лимитирано до едва 400 бройки, от които 100 са запазени за клиенти от Германия.
Вижте снимки >> >> >>
Най-бързият Golf разполага с агресивен бодикит и 19-цолови лети джанти в стил Pretoria, обути в гуми Michelin Sport Cup 2.
Горещият хеч има още затъмнени задни прозорци и би-ксенонови фарове, съчетани с дневни LED светлини.
Интериорът предлага тапициран с алкантара волан, две олекотени спортни седалки, специални колани, а скоростният лост е с топка за голф.
За да бъде намалено теглото на модела, той е загубил задния ред седалки, подлакътникът и част от своите тонколони.
Под капака откриваме подобрен 2.0-литров 4-цилиндров TSI двигател, който разполага с нова горивна помпа и оптимизирано ECU.
Изпускателната система също е подобрена.
Крайният резултат е, че VW Golf GTI Clubsport S разполага с мощност от 310 к.с. и 380 Нм въртящ момент.
Ускорението от 0 до 100 км/ч става за 5,8 секунди, а максималната скорост е електронно ограничена до 260 км/ч.
Golf GTI Clubsport S отбелязва 40-годишния юбилей на Golf GTI. Може би това е причината производството на модела да бъде лимитирано до едва 400 бройки, от които 100 са запазени за клиенти от Германия.