Пускане на пазара на 5-та серия на пикапа L200, на новия Outlander, завръщане в автомобилния спорт с участие в Baja Portalegre 500, завръщане в автомобилното изложение във Франкфурт след 8-годишна пауза, продажбата на 50-хилядния хибриден Outlander PHEV, представянето на новата Dynamic Shield визия на MMC, обявяването на Outlander PHEV за най-добре продавания плъг-ин хибриден автомобил в Европа са само част от успехите, благодарение на които Mitsubishi успя да постигне внушителен ръст от 27% през миналата година в Европа, реализирайки 174 295 автомобила (в сравнение с 136,928 автомобила за календарната 2014 година).

Само в Германия ръстът на марката е бил с 44%, а в най-търсен модел се е превърнал кросоувърът Outlander, като над половината от продажбите са били на неговата хибридна PHEV версия.

Японците имат план, като те ще заложат основно на кросоувър сегмента, а следващата си европейска офанзива планират за 2017 година, като настоящата 2016 ще бъде предимно година на консолидация и затвърждаване на гамата.