Това обявиха от МИРКАТ ООД – официален вносител на марката за България.

Резултатът е съвсем очакван, имайки предвид легендарното завръщане на новата Vitara по-рано тази година – един дългоочакван автомобил с безупречни 4х4 възможности, безпрецедентна икономичност и впечатляващ дизайн. За успешното ни представяне допринесе и развитието на дилърската ни мрежа, което бе ключов момент от нашата стратегия за годината.”, споделя г-н Илиян Иванов, ръководител отдел продажби леки автомобили и развитите на дилърската мрежа.

Близо 105% е общият ръст на продажбите на Suzuki за периода януари – ноември 2015г. спрямо първите 11 месеца на 2014г. като заслугите за това са разделени почти наравно между моделите от SUV сегмента – Vitara, SX4 S-Cross и Jimny, и представителите на категорията градски автомобили - Swift и Celerio.

Така месец преди края на календарната година от компанията споделят, че са достигнали своя таргет за 2015г.

Вижте гамата на Suzuki >> >> >>


Скокът в продажбите се дължи не само на перфектно балансираното портфолио и впечатляващите характеристики на всеки един от петте модела автомобили, но е пряко свързан и с инвестициите на представителя на Suzuki в България в подобряването на обслужването на клиентите и вниманието към техните конкретни нужди и изисквания.

На база успешните резултати от 2015г. ще може да отправим смел поглед към следващата година, когато очакваме две премиери - Baleno и Ignis, които ще ни помогнат да затвърдим потенциала на марката и амбицията ни да увеличим своя пазарен дял.”, допълва г-н Иванов.