Голяма част от собствениците на нови автомобили не обръщат внимание на високотехнологичните екстри в тях, защото те ги объркват, установи американско изследване, цитирано от в. "Дейли мейл" и БТА.

Изследването, направено от компанията J.D. Power, повдига въпроса дали авомобилопроизводителите не изпреварват времето с високите технологии, които предлагат.

Те добавят всякакви автоматични системи в колите за всичко - от заключването, през връзката с интернет, до паркирането.

Шофьорите обаче нямат нужда от много от тях.

Резултатите от изследването показват, че 20 процента от купилите си нов автомобил не са използвали половината от технологичните екстри в него след три месеца, период, за който се смята, че те трябва да са разучили всичко.

Над 40% от анкетираните не ги използват възможностите за резервация на билети и хотели, информацията за ресторанти и бензиностанции по маршрута, рутерите, които осигуряват wi-fi.

Системата за автоматично паркиране пренебрегват 35 процента .

От направеното изследване става ясно, че хората плащат все повече за ненужни технологии.

Много шофьори, особено от поколението на 21 до 38-годишните, разчитат повече на смартфоните си, отколкото на автомобила за любимите си апликации или да търсят услуги.

Технологиите, които харесват най-много собствениците на нов автомобил, са предупредителната система за сляпата зона, системата помагаща за паркиране и системите за избягване на удар.

Изследването е обхванало 4200 собственици на нови автомобили от април до юни.

Какво е вашето мнение за високотехнологичните екстри?