Новото поколение на Pajero Sport разполага с доста хромирани елементи и радиаторна решетка в стил "Динамичен щит".

Вижте снимки >>

Фаровете са извити назад и са с тънка ивица от дневни LED светлини. Стоповете се "стичат" надолу по бронята и определено се отличават с нетрадиционния си вид, вдъхновен от концепцията GR-HEV.

Интериорът на японския кросоувър взаимства доста от пикапа на Mitsubishi - L200. Това донякъде се обяснява с факта, че новото Pajero Sport е изградено на базата на L200.

В кабината откриваме комфортни кожени седалки, сребърни декорации и достатъчно голям дисплей за нуждите на инфотейнмънт системата.

Задвижването на кросоувъра се осъществява от 2.4-литров MIVEC турбодизелов двигател, който предлага две версии - първата със 154 к.с. и 380 Нм въртящ момент, а втората с мощност от 181 к.с. и 430 Нм въртящ момент.

Агрегатът е съчетан с нова и специално разработена за модела 8-степенна автоматична скоростна кутия.

Благодарение на това новото Pajero Sport има със 17% по-добра горивна ефективност спрямо своя предшественик.

Кросоувърът разполага с множество системи за безопасност, сред които електронен контрол на стабилността, електрическа паркинг спирачка, система следяща слепите петна, камери за предно, задно и странично виждане, ултразвукова UMS система и 7 въздушни възглавници.

Продажбите на новото Mitsubishi Pajero Sport ще стартират от тази есен в Тайланд, а след това моделът ще дебютира на пазарите в Австралия, Югоизточна Азия, Близкия Изток, Африка, Латинска Америка и Русия, като японският кросоувър ще се продава общо в над 90 страни по света.