Водородното BMW i8 е било разработено още през 2012 година, но досега баварците са пазили в тайна водородния си проект.

Вижте снимки >>

Секретният автомобил се задвижва благодарение на монтиран отзад електромотор, който получава енергия благодарение на криогенно съхраняван в клетки водород и кислород, идващ от околния въздух.

Водородното BMW i8 има мощност от 242 к.с.

За съжаление баварците са решили този автомобил да остане прототип, а вместо с горивни клетки производствената версия да разполага с хибридна система.

Вижда се, че автомобилът е претърпял и визуални промени от 2012 г. до 2014 г., тъй като прототипът е с по-остри линии и по-стандартна задница.

В крайна сметка можем да кажем, че производствената версия определено изглежда по-футуристично.

Припомняме, че BMW си партнира с Toyota в технологичната разработката на водородни клетки и цялостната водородна система.