Peugeot-Citroen строят нов завод в Африка
Мароко и френският автомобилен производител Peugeot-Citroen се споразумяха за построяване на нов завод, чиято цел е да произвежда до 200 000 коли годишно.
Колите, които ще се произвеждат във фабриката ще бъдат предназначени за африканския и близкоизточния пазар, съобщи Асошиейтед прес, цитирана от БТА.
Изграждането на завода включва инвестиции на стойност 557 милиона евро.
Той ще започне да произвежда автомобили до 2019 г. и веднага ще наеме 4500 работници.
PSA определи споразумението като важна част от усилията й да увеличи продажбите си в Африка и Близкия изток. То представлява поредното подсилване на все по-значимия автомобилен сектор на Мароко, който печели от инвестиции от Renault през 2013 г. и износ в средиземноморския регион.
Припомняме, че фабриката на Renault в Мароко се намира в близост до град Танжер, а в нея се произвеждат изключително и само нискобюджетни модели, като минивана Lodgy и хечбека Sandero
Колите са съставлявали 20 процента от износа на Мароко през първите четири месеца на тази година, което е увеличение с 12 процента в сравнение със същия период на миналата година.
Мароко се е превърнала в популярна дестинация за европейските автомобилопроизводители, които искат да имат по-нискобюджетни предложения в гамата си, а основните причини за това са евтината работна ръка и сравнително добрата инфраструктура.
Изграждането на завода включва инвестиции на стойност 557 милиона евро.
Той ще започне да произвежда автомобили до 2019 г. и веднага ще наеме 4500 работници.
PSA определи споразумението като важна част от усилията й да увеличи продажбите си в Африка и Близкия изток. То представлява поредното подсилване на все по-значимия автомобилен сектор на Мароко, който печели от инвестиции от Renault през 2013 г. и износ в средиземноморския регион.
Припомняме, че фабриката на Renault в Мароко се намира в близост до град Танжер, а в нея се произвеждат изключително и само нискобюджетни модели, като минивана Lodgy и хечбека Sandero
Колите са съставлявали 20 процента от износа на Мароко през първите четири месеца на тази година, което е увеличение с 12 процента в сравнение със същия период на миналата година.
Мароко се е превърнала в популярна дестинация за европейските автомобилопроизводители, които искат да имат по-нискобюджетни предложения в гамата си, а основните причини за това са евтината работна ръка и сравнително добрата инфраструктура.