Забраната вече е факт, като тя ще бъде преразгледана отново в края на годината, твърдят от Apex.

До нея се е стигнало, след като в края на март, по време на шампионата за VLN Endurance, Nissan GT-R Nismo GT3 се преобърна с висока скорост и прелетя над загражденията, причинявайки смъртта на един човек от публиката.

От тогава до сега, ръководството наложи няколко скоростни ограничения, върху различни части от трасето.

Сега обаче ще бъде забранено на автомобилопроизводителите да наемат цялата писта за рекорди.

Множество автомобилни компании се опитваха да поставят рекорди на Нюрбургринг през годините, затвърждавайки по този начин култовия статут на пистата.

Припомняме, че за 2015 година на трасето Honda Civic Type R постави рекорд, превръщайки се в най-бързата кола с предно предаване на Нюрбургринг, правейки 1 обиколка на трасето за 7 минути и 50.63 секунди.

Seat Leon Cupra ST стана най-бързото комби на Нюрбургринг, правейки 1 обиколка за 7:58.12 минути.

Най-интересната надпревара обаче бе свързана с бариерата от 7 минути, която Porsche 918 Spyder успя да премине, превръщайки се по този начин в най-бързата шосейна кола на Нюрбургринг.