Eкстериорът на колата се доближава до този на Peugeot 308 GT, но се отличава с по-агресивна визия.

Peugeot 308 GTi разполага със заден дифузьор, раздути калници, по-големи въздухозаборници и изпускателна система с два ауспуха. Моделът е разположен върху 18-цолови лети джанти, като по-мощният вариант е с 19-цолови джанти.

Вижте снимки >>

Интериорът на горещия хеч е снабден със спортни седалки, тапицирани с черна алкантара и декорирани с червени контрастни шевове.

Задвижването на Peugeot 308 GTi се осъществява от 1.6-литров 4-цилиндров турбо агрегат, отговарящ на Euro6 нормите. Базовата версия е с мощност от 250 к.с., а върховата разполага с 270 "коня" и диференциал с ограничено приплъзване.

Двигателят впечатлява и със своя среден разход на гориво от 6 литра на 100 км.

Със своето тегло от 1205 кг, 308 GTi се изстрелва от 0 до 100 км/ч за 6.2 секунди или за 6.0 секунди, в зависимост от мощността.

Peugeot 308 GTi има с 11 мм по-нисък пътен просвет, подобрено шаси, нова кормилна уредба и спирачната система, а горещият хеч предлага възможността за пълното изключване на системата ESP.

Цената на Peugeot 308 GTi във версията с 250 к.с. е 26 555 паунда, а по-мощният вариант с 270 "коня" струва 28 155 британски лири.