От британската компания заявяват, че това е първият модел на марката, който предлага изцяло LED фарове.

Външността на новия Jaguar XF доста наподобява на тази на Jaguar XЕ, като отчасти можем да твърдим, че новото XF е пораснала версия на XE.

Въпреки това седанът се е смалил спрямо предходното поколение, като е със 7 мм по-къс и с 3 мм по-нисък. За сметка на това обаче колесната база е увеличена с 51 мм, което според Jaguar гарантира водещ в класа простор.

Вижте снимки >>

Британският седан е изключително лек, благодарение на своята предимно алуминиева конструкция и iQ[Al] платформа, а колата може да се похвали и още с изключителни ниски стойности на въздушно съпротивление - 0.26 Cd.

В резултат на това всички двигатели от гамата на Jaguar XF имат нисък разход на гориво.

Най-икономичният агрегат е 2.0-литров 4-цилиндров дизелов Ingenium с мощност от 163 к.с. и 380 Нм въртящ момент, а средният му разход е едва 4 литра на 100 километра.

Въпросният 2.0-литров дизелов двигател ще има и разновидност със 180 к.с. и 430 Нм въртящ момент.

По-нагоре в гамата откриваме 3.0-литров дизелов V6 туин-турбо агрегат с 300 к.с. и 700 Нм въртящ момент.

Върховият двигател за новото XF обаче е 3.0-литров V6 бензинов агрегат със суперчарджър и мощност от 380 к.с. и 450 Нм въртящ момент.

ВИДЕО >>

Интериорът Jaguar XF предлага дигитален инструментален клъстер с 12.3-инчов дисплей и последно поколение инфотейнмънт система с 4-ядрен процесор и 10.2-инчов сензорен екран.

Новият Jaguar XF може да бъде превърнат и в "дискотека на колела" - колата разполага с аудиосистема на Meridian със 17 озвучителни тела и мощност от 825 вата.

Луксозният британски седан ще направи своя публичен дебют на 1-ви април на автошоуто в Ню Йорк.