Комбито се задвижва от 2.0-литров 4-цилиндров агрегат с мощност от 184 к.с. и 380 Нм въртящ момент, наличен между 1750 и 3250 оборота в минута.

Автомобилът ускорява от 0 до 100 км/ч само за 7,9 секунди, което го прави с 0.4 секунди по-бавен от GTD хечбека. От Volkswagen не уточняват каква е максималната скорост, но можем да предположим, че тя ще е малко по-малка от тази на хеча (230 км/ч).

GTD комбито е не само пъргаво, но и доста икономично - по данни на производителя собствениците му могат да очакват среден разход на гориво от 4,4 литра на 100 км.

Моделът се отличава от стандартната версия с GTD предна и задна брони, радиаторна решетка тип пчелна пита, различни прагове и затъмнени стопове. Той също идва с черни релси на покрива, изпускателна система с два хромирани ауспуха, 17-цолови алуминиеви джанти "Куритиба" (като опция се предлагат и 18-цолови джанти "Ногаро"). Комбито идва с би-ксенонови фарове, а окачването е било снижено с 15 мм спрямо стандартния модел.

Вътре откриваме спортни седалки, черен таван и осветени прагове на вратите. Педалите са покрити с неръждаема стомана, а в интериора правят впечатление и алуминиеви апликации.

Volkswagen Golf GTD Variant вече се предлага в Германия, а цените започват от 31 975 евро.