Супер Боул е едно от най-гледаните събития на планетата, като денят на мача си е извоювал статут почти като на национален празник в САЩ.

Именно заради това големите автопроизводители подготвят специални реклами, които ще бъдат гледани от стотици милиони по време на Супер Боул.

Естествено клиповете са съвсем в духа на събитието и имат доста изпипан холивудски вид, включващ често експлозии и голяма доза зрелищност.

Точно такава е и рекламата на Kia, която е наречена "Неочакваният" и включва бившия агент 007 - Пиърс Броснан. Видеото по доста забавен начин се шегува с миналото на актьора, където снайперисти, ракетни установки и експлозии са заменени от бухал, елен и уютна хижа в планината. Звездата на шоуто обаче е Kia Sorento.

Вижте рекламата на Kia >>

От Mercedes също са решили да заложат на хумора, комбинирайки добре познатата приказка за състезанието между костенурката и заека с немската супер машина - Mercedes-AMG GT S, с който костенурката не само печели състезанието, но накрая и открадва приятелката на заека.

Вижте рекламата на Mercedes >>


Видеото на Toyota включва параолимпийската шампионка Ейми Пърди. Въпреки, че е загубила краката си, шампионката живее един активен и пълен с опасности живот, а рекламата е част от кампанията на Toyota "Един смел избор води до друг". На фона на бягащата, танцуваща и спускаща се със сноуборд спортистка се чува легендарната мотивационна реч на Мохамед Али, виждаме още и новата Toyota Camry.

Вижте рекламата на Toyota >>


BMW залагат на стар телевизионен гаф, в който тв водещ не може да проумее какво е интернет, а рекламата прави паралел между напредъка на информационните технологии и електромобила BMW i3, който е също така непонятен за бившия водещ.

Вижте рекламата на BMW >>

Супер Боул ще се проведе тази неделя - на 1-ви февруари.