Планът, представен на автомобилно изложение във Вашингтон, цели да подобри обслужването на клиентите при покупка на автомобил, за да се увеличи конкурентоспособността на компанията спрямо други производители на луксозни автомобили, като BMW и Mercedes, информира Асошиейтед прес, цитирана от БТА.

Cadillac в момента има 929 търговски представителства в САЩ.

Други 700 търговски обекта продават освен Cadillac, Chevrolet, както и други марки на General Motors. Те ще станат бутикови магазини със специално обучени продавачи, характерни услуги и луксозен облик.

Новите магазини ще имат електронни системи, които ще дават на купувачите възможност бързо да конфигурират няколко модела, да изберат цвета на колата и други екстри. Системите дори ще могат да показват холограмни изображения на автомобилите.

General Motors уточни, че няма да затваря търговски представителства и ще предложи финансови стимули на търговците, за да компенсира инвестициите им.

Audi също са решили да подобрят качеството на своите дилърски центрове, като вкарат клиентите си във виртуална реалност.