Задвижвано от водород Audi A7 (снимки)
Audi официално представи концепцията A7 h-tron quattro, която разчита за задвижването си на водородни клетки.
Audi A7 h-tron quattro има под капака си 300 индивидуални клетки, които включват платинен катализатор и полимерна мембрана.
Концепцията е снабдена с турбо, което вкарва допълнително въздух в клетките.
Вижте снимки >>
Водородното Audi A7 h-tron quattro има среден разход от 1 килограм водород на 100 километра.
Автомобилът разполага с 4 резервоара, с чиято помощ дистанцията, която колата може да измине с едно зареждане е 500 км.
Напълването на резервоарите отнема само 3 минути.
Вижте видео >>
Отделно от това автомобилът разполага с 8.8 кВтч литиево-йонна батерия, чрез която може да измине още 50 км.
Това по същество превръща Audi A7 h-tron quattro във водороден плъг-ин хибриден автомобил.
Заради богатото си оборудване колата тежи 1950 кг.
Audi A7 h-tron quattro има обща мощност от 228 к.с. и 540 Нм.
Водородната концепция на Audi може да ускоравя от 0 до 100 км/ч за 7.9 секунди, а максималната ѝ скорост е 180 км/ч.
Атомобилите задвижвани с водород определено имат бъдеще, като всички големи компании започват да показват все по-голям интерес към тях.
След като Toyota показа серийната "кола на бъдещето" Mirai, а Honda разкри своята FCV концепция, Audi се оказа следващият автомобилен гигант, който заяви, че има претенции да фигурира на пазара на колите задвижвани от водород.
Концепцията е снабдена с турбо, което вкарва допълнително въздух в клетките.
Вижте снимки >>
Водородното Audi A7 h-tron quattro има среден разход от 1 килограм водород на 100 километра.
Автомобилът разполага с 4 резервоара, с чиято помощ дистанцията, която колата може да измине с едно зареждане е 500 км.
Напълването на резервоарите отнема само 3 минути.
Вижте видео >>
Отделно от това автомобилът разполага с 8.8 кВтч литиево-йонна батерия, чрез която може да измине още 50 км.
Това по същество превръща Audi A7 h-tron quattro във водороден плъг-ин хибриден автомобил.
Заради богатото си оборудване колата тежи 1950 кг.
Audi A7 h-tron quattro има обща мощност от 228 к.с. и 540 Нм.
Водородната концепция на Audi може да ускоравя от 0 до 100 км/ч за 7.9 секунди, а максималната ѝ скорост е 180 км/ч.
Атомобилите задвижвани с водород определено имат бъдеще, като всички големи компании започват да показват все по-голям интерес към тях.
След като Toyota показа серийната "кола на бъдещето" Mirai, а Honda разкри своята FCV концепция, Audi се оказа следващият автомобилен гигант, който заяви, че има претенции да фигурира на пазара на колите задвижвани от водород.