Mercedes и AMG с подробности за нов мощен двигател
Mercedes-Benz и AMG разкриха всички подробности и технически спецификации относно новия си 4.0-литров V8 twin-turbo двигател.
Дългоочакваното AMG GT първо ще се възползва от възможностите на новия двигател.
Той носи кодово име M178 и отговаря на Euro 6 стандарта за вредни емисии.
Вижте снимки >>
Сухото тегло на 8-цилиндровия "звяр" е 209 кг, а работният му обем е точно 3982 кубични см.
При AMG GT-S двигателят ще има 510 к.с. и 650 Нм въртящ момент, което прави по 128 к.с. и 163,2 Нм на литър.
Моторът ще се възползва и от еко старт/стоп системата, която ще намали разхода му на гориво.
Турбокомпресорите имат максимално налягане от 1.2 бара и максимална скорост от 186 000 оборота в минута.
Инженерите на AMG са снабдили агрегата с алуминиев картер. Двумасов маховик с центробежно махало е използван, за да бъдат намалени вибрациите при работа.
Технологията NANOSLIDE е използвана при изработката на отворите на цилиндрите, което ги прави два пъти по-твърди в сравнение с традиционните чугунени изработки.
Ковани алуминиеви бутала с бутални пръстени с ниско триене са използвани за допълнително намаляне на разхода на масло и гориво.
Новият двигател ще бъде снабден още и със специална изпускателна система с регулируеми клапи, чрез които водачът ще може да избира как да звучи неговата кола.
Ако вярваме на последните слухове AMG-GT ще бъде представен онлайн на 9 септември, а публичният му дебют ще бъде през октомври.
Той носи кодово име M178 и отговаря на Euro 6 стандарта за вредни емисии.
Вижте снимки >>
Сухото тегло на 8-цилиндровия "звяр" е 209 кг, а работният му обем е точно 3982 кубични см.
При AMG GT-S двигателят ще има 510 к.с. и 650 Нм въртящ момент, което прави по 128 к.с. и 163,2 Нм на литър.
Моторът ще се възползва и от еко старт/стоп системата, която ще намали разхода му на гориво.
Турбокомпресорите имат максимално налягане от 1.2 бара и максимална скорост от 186 000 оборота в минута.
Инженерите на AMG са снабдили агрегата с алуминиев картер. Двумасов маховик с центробежно махало е използван, за да бъдат намалени вибрациите при работа.
Технологията NANOSLIDE е използвана при изработката на отворите на цилиндрите, което ги прави два пъти по-твърди в сравнение с традиционните чугунени изработки.
Ковани алуминиеви бутала с бутални пръстени с ниско триене са използвани за допълнително намаляне на разхода на масло и гориво.
Новият двигател ще бъде снабден още и със специална изпускателна система с регулируеми клапи, чрез които водачът ще може да избира как да звучи неговата кола.
Ако вярваме на последните слухове AMG-GT ще бъде представен онлайн на 9 септември, а публичният му дебют ще бъде през октомври.