Компанията възложи на отделен човек отговорността за изтеглянията на автомобили и други въпроси по безопасността на фона на спад в репутацията на компанията в тази посока, предадоха световните агенции, цитирани от БТА.
Решението на главния изпълнителен директор Мери Бара е в отговор на разкритията, че компанията е знаела за фаталния проблем с контактния ключ поне от 11 години, но не е изтеглила засегнатите компактни модели до миналия месец, отбелязва Асошиейтед прес.
С проблема се свързва смъртта на най-малко 13 души в автомобили Chevrolet Cobalt и други пет модела.
Джеф Бойер, ветеран с около 40-годишен стаж в General Motors, бе назначен като вицепрезидент по глобалната безопасност на превозните средства.
Авторитетът на General Motors бе накърнен след закъснелите с години изтегляния на 1,6 милиона компактни коли заради въпросния дефект в запалителната система. Във вторник американският гигант, който вече е обект на три разследвания в САЩ, обяви, че ще изтегли допълнително 1,55 милиона коли в страната заради проблеми с контактния ключ и най-вече заради това, че не се отварят въздушните възглавници.