Новата версия е на по-висока цена и със серво управление, стремейки се да засили разочароващите продажби, предаде Франс прес, цитирана от БТА.
Моделът Nano Twist е насочен към млада клиентела, има четири тонколони, безжична връзка за компютър и телефон, система за отваряне от разстояние без ключове и повдигнат под.
Вижте снимки >>
"Това е нова интелигентна кола за града", изтъква Ранджит Ядав, който отговаря за туристическите автомобили.
Tata Motors, която е подразделение на групата Tata, пусна през 2009 година евтиния си автомобил Nano. Противно на очакванията на анализаторите и на желанието на групата да направи революция в начина на придвижване на индийците, той претърпя провал. Ниската му цена се оказа недостатък, тъй като индийците гледат на колите като на знак за издигане в обществото.
По-скромните купувачи, които бяха в прицела на кампанията, предпочетоха да си купят малко по-скъпи коли, предлагани от конкурентите.
Tata Motors се опитва да върне модела си на пазара, прибавяйки нови елементи и като го направи по-модерен.
През декември са продадени едва 554 автомобила Nano или със 75 на сто по-малко в сравнение с предходната година. Около 45% от ползвателите на Nano са между 18 и 34-годишни.
Представената нова версия ще се появи на пазара на цена от 236 000 рупии (около 2800 евро) спрямо 150 000 рупии (1800 евро) за базовия модел.