„Това е най-големият ни проект”, казва Атанас Вилнер, собственик на дизайнерското ателие Vilner. Това е първата кола, която напуска студиото на Вилнер с изцяло променен интериор и екстериор.
Отвън
От оригиналната BMW 6-серия са останали единствено таванът и вратите. Всичко останало е променено. От композитни материали са излети нови калници, брони, прагове, преден и заден капак. Всичко се случва бавно и на ръка.
Ръчна изработка са и изцяло новите огледала, аеродинамични елементи по праговете и броните, както и спойлерът над задното стъкло. Те са направени от карбон.
Вижте снимки >>
BMW Bullshark получава и 19-цолови джанти Z-Performance, като задните са по-широки от предните.
Освен дръзките форми на екстериора, BMW Bullshark привлича внимание и с няколко сини акцента, които контрастират с тъмния перлен лак. Това са лайстните около стъклата, бъбреците върху предната решетка и кантовете на огледалата. Други са и мигачите, те са комплимент към роудстъра BMW Z4.
Отвътре
Интериорът е решен изцяло в кафяво и бежово, акцентите са сини шевове и сини колани. Тапицерията е изпълнена от телешка кожа като използваните разновидности са напа и бокс.
За да предаде Bullshark усещането, автомобилът получава изцяло нови волан, скоростен лост и седалки. Променени са и шайбите на километража, които също са в кафяво, но получават сини кантове и подсветка с амбиентно осветление.
Изработката отново е изцяло ръчна и се случва в ателието на Vilner. Работи се само с висококачествени материали, а конците са същите, каквито се използват при ушиването на интериора на мултимилионните екзотични автомобили.
Техниката
Автомобилът получава нова изпускателна система. Генерацията е доставена от AC Schnitzer, немско тунинг студио, специализирано в работата с BMW автомобили. Новите ауспуси дават около 10% повече мощност на 4,4 литровия V8 бензинов мотор. Той получава нов софтуер, който също увеличава мощността му. Така конските сили нарастват от 333 к.с. до около 370. Въртящият момент също е увеличен и от 450 Нм при 3600 об./мин, стойността му е повишена на 522 Нм при 3420 об./мин.
Това позволява ускорението от 0 до 100 км/ч да става за 5,4 сек., или с 2/10 от секундата по-бързо в сравнение със стандартния автомобил. Максималната скорост е увеличена от 250 км/ч до 278 км/ч.
Аудиото
Момчетата на Наско Вилнер се спират на реномирания доставчик на аудио системи Ground Zero, като инсталират два усилвателя и един бас в багажника.
Отпред звукът идва от двулентова система (за високите и средни честоти), като общият брой на говорителите е 11. За да се постигне точно дозиране на звука в купето, подлакътникът на задните седалки е заменен от специална мембранна конструкция, която изпълнява точно тази задача.