Това сочи изследване, цитирано от ДПА и БТА.
Около 70% от хората на възраст между 18 и 34 години заявяват, че възприемат колата като важна стъпка по пътя към зрелостта, според изследването, направено за Ford от компанията Пен Шьон Берланд (Penn Schoen Berland - PSB Research).
Анкетирани са 1003 души в края на юли тази година и са направени над 2000 интервюта по телефона с други участници. Оказва се, че младите хора са заинтересовани да поддържат и мобилността, и социалните си контакти.
Над половината от запитаните се опасяват, че социалният им живот би пострадал, ако нямат превозно средство, което да използват редовно.
Младежите са запалени и по коли, които могат да се свързват с околния свят и други автомобили чрез интернет. Атрактивният дизайн на возилото също е посочен като важен.
Резултатите са окуражителни за автомобилопроизводителите, които се опитват да привлекат млади купувачи, макар че има пречка. Изследването подчертава желанието на мнозина на възраст между 18 и 34 години да споделят автомобил, а не да притежават собствен. Общо 37% имат положително мнение за споделянето или наемането на коли, което добива все по-голяма популярност в по-големите германски градове.