Болт е известен като „най-бързият човек на света“, с което промотира популярността на марката като част от Nissan Global Brand Campaign. Кампанията стартира през април 2012 и оттогава се провежда на различни пазари по целия свят.
За Болт, собственик вече на GT-R, това бе любов от пръв поглед, когато единственият “Bolt Gold” GT-R бе представен като голямата награда в световния благотворителен онлайн търг, състоял се в края на 2012. Събраните средства от търга бяха предоставени на Usain Bolt Foundation.
Вижте снимки >>
Специалният Gold GT-R, който Nissan предостави на Болт, е базиран на Nissan GT-R 2013. Той е така персонализиран, че да подхожда на стила на шофиране на Болт, който инженерите на Nissan са определили на база данните, записани по време на тест драйва на гамата GT-R, който Болт направи при визитата си в централата на компанията през октомври 2012.
Уникалният златист Nissan GT-R е оборудван с пищен бял интериор, BOSE аудио система и ковани алуминиеви джанти RAYS с 10 спици. Tези специално монтирани джанти с хипер-титаниева цветна баня добавят допълнителна ексклузивност към и така дръзкия екстериор, който е подчертан от специалната “Spec Bolt” емблема. Визуалните характеристики на автомобила, включително цветът на екстериора и интериора, както и джантите, са били избрани лично от Болт.