Силно повлияна от концепцията Takeri, колата е с новия дизайнерски език Kodo ("Душа на движението"), с отличителна решетка и LED фарове. Има също така и изпъкнали калници и наклонена линия на покрива.
Вижте снимки >>
Кабината е значително подобрена с по-качествени материали и по-хубав дизайн. Aкцентите включват мека на допир пластмаса, метални елементи и 3.5-инчов дисплей в арматурното табло. Благодарение на междуосието от 2830 мм пътниците на задната седалка се възползват от допълнително пространство за краката и коленете.
Руската спецификация на автомобила идва с два бензинови двигателя. 2.0-литровият SKYACTIV-G произвежда 150 к.с. и въртящ момент от 210 Нм, докато SKYACTIV-G 2.5 развива 192 к.с. и 256 Нм въртящ момент. И двата двигателя имат старт/стоп технология, a по-големият разполага с i-ELOOP регенеративна система от спирачната енергия, която намалява разхода на гориво и нивото на вредни емисии СО2.
Новата Mazda6 ще влезе в продажба по-късно тази година, но за момента няма информация относно цената на автомобила.