Автомобилът ще се задвижва от четирицилиндров турбо двигател и два електромотора, монтирани на задната ос.

Тази схема позволява да се контролира вектора на тягата и да се получи обща мощност от 600 к.с. и въртящ момент от 1000 Нм. Освен това задвижването е 4х4.

Вижте как изглежда Polestar 1 >> >> >>



От Polestar коментират, че това е един истински спортен автомобил, а не просто GT-Cruiser - въпреки, че генералният директор Томас Ингенлат не очаква пистово поведение като при Lotus, който заедно с Volvo Cars към момента се явява част от китайския холдинг Geely, предава autoclub.bg.

Polestar се намира в процедура на отделяне от Волво Карс като специализиран бранд за електрически автомобили. И този процес включва създаване на щаб-квартира в Швеция.

Новият обект ще бъде разположен в Торсланд - в близост до завода на Volvo и главния офис. Той обаче е много далеч от фабриката в Китай, където Polestar ще произвежда свои модели.

Офисът на Polestar ще представлява здание с разгърната площ 40 000 квадратни фута, разположена на три нива. Там ще работят около 200 сътрудници. Сградата ще е с внушителна бяла фасада и в нея ще има голяма зала за демонстрация на бъдещите електромобили на шведската компания.