В интервю за Handelsblatt той и колегата му от Съвета за устойчиво развитие към компанията Георг Кел изразяват мнение, че участъците от аутобаните, където всеки може да кара според възможностите на автомобила си, трябва да бъдат премахнати.

Двамата мениджъри имат разминавания само за сроковете, в които трябва да се въведат ограничения навсякъде. Мюлер смята, че това надали ще стане скоро, докато Кел предлага по-решителни действия в тази посока във възможно най-кратки срокове, предава факти.бг.

"Това е чувствителна тема. Още не сме я обсъждали на консултативен съвет, но съм убеден, че положението ще се промени до няколко години. Да не се залъгваме - на повечето магистрали съществуват ограничения и в момента", казва Кел.

Позицията на шефовете от VW за налагане на повсеместни ограничения на скоростта по аутобаните не е първото повдигане на въпроса. Преди няколко години в германското общество започна дискусия по същата тема. През март 2011 г. германски съд обяви шофьор, карал с над 200 км/ч в участък без ограничение, за виновен за катастрофа, въпреки че не е формалният причинител.