Моделът е олекнал със 136 кг в сравнение с предшественика и вече разчита на немски мускули. Под предния капак работи 4.0-литров V8 с два турбокомпресора от Mercedes-AMG.

Автомобилът е построен на модернизираното алуминиево шаси на DB11. За Vantage обаче е преработена около 70% от структурата на каросерията. Моделът е получил електрически усилител на волана и активен диференциал с повишено триене, който се блокира до 100% за милисекунди. 1 530-те килограма са разпределени в съотношение 50:50 между двете оси.

Вижте как изглежда новият Aston Martin Vantage >> >> >>



Осемцилиндровият двигател развива 510 к.с. и 685 Нм и работи в комплект с осемстепенна автоматична трансмисия ZF. Ускорението от 0 до 96 км/ч приключва за 3.6 сек., а максималната скорост е 314 км/ч.

Засега новият Vantage няма да има версия с 12-цилиндров мотор. За сметка на това се очаква появата на модификация с ръчна скоростна кутия - вероятно доработена версия на седемстепенната трансмисия на стария V12 Vantage S.

Новата британска суперкола ще бъде обута в гуми Pirelli P-Zero, разработени специално за нея. Оборудването включва мултимедия с 8-инчов дисплей, точка за достъп до Wi-Fi, адаптивно окачване, а срещу допълнително заплащане - и въглеродни спирачни механизми.

Цената в Щатите ще бъде $149 900 (€128 000). Първите готови автомобили ще бъдат доставени на клиентите през второто тримесечие на 2018 г.