Range Rover Velar не се плаши от родните пътища (снимки)
Range Rover Velar не се плаши от родните пътища, а офроуд уменията му бяха изпробвани в открита мина.
Британският SUV има изключително елегантен вид, зад който се крие един наистина много аеродинамичен всъдеход с коефициентът на въздушно съпротивление е 0,32 Cd.
Въпреки това Range Rover Velar е една здрава и надеждна машина, а ние сме радостни да ви представим първата фотосесия на модела, заснета в България.
Вижте снимките >> >> >>
Изключително добро впечатление прави интериорът, където на власт са сензорните екрани. Централната конзола разполага не с един, а с два елегантни 10-инчови дисплея, които заменят голяма част от обичайните физически бутони. Инструменталният клъстер също е дигитализиран, а коженият салон и металните декорации са на върхово ниво.
Новият модел е създаден на базата на платформата IQ [AI], която е използвана и при седаните Jaguar XE и XF, както и при кросоувъра Jaguar F-Pace.
Двигателната гама включва 6 мотора от семейството Ingenium и изглежда по следният начин:
- 2.0-литров 4-цилиндров бензинов турбо мотор с 247 к.с.
- 2.0-литров 4-цилиндров бензинов турбо мотор с 247 к.с.
- 3.0-литров V6 бензинов агрегат със суперчарджър и 380 к.с.
- 2.0-литров 4-цилиндров турбодизелов мотор със 180 к.с.
- 2.0-литров 4-цилиндров турбодизелов мотор с 240 к.с.
- 3.0-литров V6 турбодизелов агрегат с 300 к.с.
Автомобилът се позиционира между Range Rover Sport и Range Rover Evoque, а ценовата му листа стартира от 98 980 лева без ДДС.
Въпреки това Range Rover Velar е една здрава и надеждна машина, а ние сме радостни да ви представим първата фотосесия на модела, заснета в България.
Вижте снимките >> >> >>
Изключително добро впечатление прави интериорът, където на власт са сензорните екрани. Централната конзола разполага не с един, а с два елегантни 10-инчови дисплея, които заменят голяма част от обичайните физически бутони. Инструменталният клъстер също е дигитализиран, а коженият салон и металните декорации са на върхово ниво.
Новият модел е създаден на базата на платформата IQ [AI], която е използвана и при седаните Jaguar XE и XF, както и при кросоувъра Jaguar F-Pace.
Двигателната гама включва 6 мотора от семейството Ingenium и изглежда по следният начин:
- 2.0-литров 4-цилиндров бензинов турбо мотор с 247 к.с.
- 2.0-литров 4-цилиндров бензинов турбо мотор с 247 к.с.
- 3.0-литров V6 бензинов агрегат със суперчарджър и 380 к.с.
- 2.0-литров 4-цилиндров турбодизелов мотор със 180 к.с.
- 2.0-литров 4-цилиндров турбодизелов мотор с 240 к.с.
- 3.0-литров V6 турбодизелов агрегат с 300 к.с.
Автомобилът се позиционира между Range Rover Sport и Range Rover Evoque, а ценовата му листа стартира от 98 980 лева без ДДС.